Magic

Riktigt bra skoldag idag. Var på bra humör hela dagen tills jag kom hem och öppnade matteboken. Varför ska det vara så komplicerat? Blir så ledsen. Har i alla fall varit duktig i några timmar nu. Tycker egentligen att vi borde flytta på provet eftersom Bert var borta när vi skulle haft genomgång, men...skönt att få provet gjort. Är dock jättenervös. Imorgon väntar en jobbig cirkelträning på idrotten plus min, Nathalies och Julias extremt jobbiga uppvärmning. Våra idrottslektioner alltså...heja heja!! På kvällen ska jag och far min ha pluggmys också, haha, får se hur det slutar. Nu lär jag sova. Buenas noches ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu