Ibland är en lögn det finaste man har

Har varit i skolan och tagit spruta mot livmoderhalscancer idag. Det gjorde så himla ont, höll på att börja gråta. Har aldrig riktigt haft något emot sprutor men denna var inte rolig och nu kommer jag vara jätterädd för sprutor i framtiden. Plus att jag har träningsvärk i armen så det gör dubbelt så ont. Nog om det. Imorgon är det mässa i skolan, skönt då vi bara ska ha en lektion. Nu ska jag och min onda arm se på film och dricka te, senare lär jag plugga lite också. Puss!

Bästa platsen.


Kommentarer
Postat av: mois

I sommar då jävlar ska jag följa med dig till den dära underbara platsen, LÄNGTAR GALET MYCKET!!!!! <3

2012-10-17 @ 21:48:59
URL: http://moaforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu