Who says

Hej hej! Dagen i skolan har i stort sätt vart bra. Blir dock lite smått sur på våra lärare som vill att vi ska ha 3 hela prov på bara en dag. Inte okej!! Nu sitter jag nyduschad på mitt golv och ska alldeles strax packa lite grejer då jag sover hos Moa ikväll. På morgonen åker jag med henne och hennes familj till Västerås där jag och Moa ska köpa balskor är det tänkt. Senare på kvällen åker vi hem till Johanna och grattar henne, och om jag förstått det hela rätt så sover jag och Moa kvar där också. På söndag ska jag nog vara med Edvin och han ska hjälpa mig att plugga matte då vi har sista nationella i matte på tisdag och jag SKA bli godkänt. Blir nog inte så mycket bloggning denna helg, därför har jag just informerat er om det mesta. Nu lär jag sätta fart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu