Erase me

VEM

Vem är i rummet med dig? Pappa Per-Fredrik
Vem fick du senaste sms av? Edvin
Vem pratade du senast i telefon med? Moosen
Vems hus var du senast i? Edvins
Vem önskar du var med dig nu? Hedvig

VAR

Var är din mobiltelefon? Här
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Pappas tröja, fråga honom :)
Var åkte du senast bil? Skolan

VAD

Vad åt du senast? Lax
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga byxor :(
Vad är den närmaste saken som är blå? Nivea krämen
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Rosa ❤
Vilken film såg du senast? Vet icke vad den heter
Vad är det absolut värsta du vet? Folk som inte håller det dom lovar. Finns inget värre!
Vad är det absolut bästa du vet? Att bli överraskad. Killar med känslor, mmh

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Förmodligen
Tyckt att din kusin är het? Jämt
Målat om ditt rum? För många gånger
Dansat framför en spegel? Standard
Fått hicka? Har jämt hicka :(
Dumpat någon? No
Stulit pengar från en kompis? Nej, jag är snäll
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, inget jag rekommenderar! Stelt..
Smugit ur ditt hus? Det har jag
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? "har du någonsin älskar eller saknar du någon nu?" Haha, ja det gör jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu