Bestefar jeg kan ikke sove

SORG
1. När grät du sist? - Yesterday
2. Om "ja" varför? - Vill inte gå ut 9an osv :(
3. Gråter du när folk som står dig nära gör illa sig/dör? - Alltid
4. Hur många begravningar har du varit på? - 3
5. Har du gjort något du ångrar? - Det har jag
6. Har du gråtit dig till söms? - Ja
7. Vem/vilka kan du gråta inför? - Alla
8. En låt du blir deppig av? - Boy's don't cry
9. Vad är det sorgligaste du har varit med om? - Farfars begravning
10. Är du ofta ledsen? - Nej

KÄRLEK
11. Är du kär just nu? - Ja
12. Om "ja" är han/hon kär i dig också? - I hope so
13. Vem var ditt senaste förhållande med? - Kim
14. Har du gråtit pga av kärlek nån gång? - Japp
15. Har du sagt att du älskar någon utan att du har menat det? - Nej!
16. Vad skulle du ha gjort bättre om du fick en till chans i förra förhållandet? - Ingenting
17. Har du haft ett förhållande genom Internet? - Nej
18. Skulle du kunna ha ett långdistans förhållande? - Ja då
19. Har du varit kär i någon av samma kön? - Nej
20. Har du fått hjärtat krossat? - Jo

UTSEENDE
21. Är det viktigt med utseende? - Absolut inte
22. Skulle du vara vän med någon som inte använde smink? - Haha ja
24. Har du blivit kallad ful? - Ja
25. Vad gillar du med dig själv? (utseende) - Lol
26. Vad ogillar du med dig själv? (utseende) - Mina fötter, mitt hår
27. Har du förolämpat någon för att hon/han inte sett bra ut? - Nej
28. Rankar du personer efter utseende? - Nej
29. Är det viktigt för dig att ha dyra märkes kläder? - Nej då
30. Kan man älska någon trots dess utseende? - Självklart

VÄNNER
31. Har du många vänner? - Ja det tycker jag
32. Viktigt att ha många vänner på facebook? - Haha nej
33. Älskar du alla dina vänner just nu? - Absolut
34. Vem är din bästaste bästavän? - Hanna, Edvin & Moa. Ni andra är bra ni också!!
35. Hur många av dina vänner kan du berätta allt för? - 6 kanske
36. Har du förlorat en nära vän på sistone? - Nej
37. Är det viktigt att ha vänner? - Absolut
38. Hur är en bra vän enligt dig? - Som dom på 34
39. Har du ovänner? - Det hoppas jag inte, I don't know
40. Vem bråkade du med sist? - Minns inte

Detta gjorde mig trött och det var just det jag behövde bli, godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu