Soldiers

Tja! Skrev super långt och det försvann, trevligt. Det är tråkigt att blogga :( men nu sitter jag i alla fall och äter godis vilket händer rätt ofta i mitt liv. Imorse mådde jag icke så bra men jag tog mig till skolan ändå då vi hade Simprov som faktiskt gick riktigt bra även fast det kändes värdelöst. Fick MVG med ett litet - då jag kunde gjort det lite fortare. Dränkte i alla fall inte dockan denna gång så jag är stolt!! Nu ska jag äta upp mitt godis sen får vi se vad jag hittar på. Ha en bra dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu