Time to let go

Jag kanske borde berätta lite om vad jag gjort idag? Ja. Finns inte mycket att säga alls..känns bra att bara sitta hemma och göra ingenting dom sista dagarna som är kvar på lovet. Nja.. Håller på att få tillbaka min förbannade halsont som aldrig riktigt försvinner. Bara för att vi kör igång med träningarna imorgon, typiskt.. :( Har inte tränat på två månader nu, känns helt värdelöst. Nog om det. Skulle ju då berätta vad jag gjort idag kanske..började med att gå upp vid 12 tiden, inte bra med tanke på att jag ska börja gå upp halv åtta om två dagar. Vid halv 2 åkte vi hem till farmor och åt världens godaste mat. Jag dog. Rullade fram till bilen sen när vi skulle åka hem. Sen har jag bara vart hemma, kikat lite film och käkat halstabletter. Nu ska jag tända en massa ljus och mysa med mig själv. Ha en fin kväll alla, puss! / linnburmn♥


Julia, jag & Hanna i typ 5:an skulle jag tro, söta!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah!

2012-01-08 @ 22:15:49
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu