Made of

Precis käkat hemgjord pizza och fy satan vad gott det va!
Min blogg är jättetråkig & ful. Försöker komma på något jag kan göra med designen men kommer inte riktigt på något. Har ni några tips så får ni gärna kommentera och tipsa osv. Nu sitter jag och lyssnar på Fondellen, grym tjej enligt mig! Imorgon måste jag skriva min uppsats, tror ni det blir av? Det tror inte jag. Sen ska jag ut och springa en sväng tänkte jag om jag vågar och orkar. Ätit alldeles för mycket onyttigheter denna vecka, tränat alldeles för lite. Ohälsosam brud!
Puss!


/ linnburmn♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du inte skrev i bloggen att jag fyller år idag :(<3

2012-01-14 @ 23:14:39
Postat av: Anonym

Kul att du inte skrev i bloggen att jag fyller år idag :(<3

2012-01-14 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu