It hurts to see it

Godmorgon!
Är helt slut, men kan verkligen inte somna om. Plus att min tånagel gått av på mitten och det gör så ont så jag kan helt enkelt inte sova. Hemskt. Igår for vi iväg till Pickaboo vid 4 tiden och köpte en hel del godis, sedan vidare till Moa för filmmys. Kollade på Tusen gånger starkare, och efter det kom Nathalie och Johanna dit och gjorde oss sällskap. Någon gång på kvällen gick vi ut på lite äventyr. Det var trevligt. Sen kom Kim och Emil också, och därefter blev det ännu mera bus. Hade i alla fall en jättebra kväll med goa brudar, synd att det inte avslutades lika bra. Idag blir det hockey med Heddan, sen får vi hoppas att några fler dyker upp. Nu ska jag laga min lilltå, ha en bra dag! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu