It feels like yesterday

Fan vad jag hatar när inläggen som man skrivit försvinner, speciellt när man har bråttom..
Godmorgon! Helt slut. Somnade om ett antal gånger innan jag lyckades ta mig upp. Sitter och undrar hur jag ska lyckas ta mig upp på tisdag när skolan börjar. Snart kommer Hanna och hämtar mig och så åker vi och fixar det där. Efter det har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. Kanske kika lite i matteboken? Vore ju bra. Eller så hör jag med någon om den vill hitta på något osv, låter mycket bättre. Hörs senare! / linnburmn♥



4 år sen om inte mer, och om det inte syns så är det jag i mitten på
första bilden, och på andra bilden är det jag till vänster! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu