Young, wild & free

Tjä! Sitter i soffan med min goa familj och fettar för fullt, dock är jag hyffsat nyttig..om man räknar bort chipsen alltså. Har kikat på melodifestivalen som jag annars aldrig gör pga att det är så värdelösa bidrag med för det mesta. Men denna gång var ju Ulrik med, och det får inte missas! Han gick ju självklart vidare, wey. Nu ska jag kika på Paranormal activity 3 som jag och Hedvig aldrig vågade se klart, men denna gång har jag min mor & far bredvid mig så det ska nog gå bra. Puss så länge! / linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu