What goes up

Glad alla ♥ dag fina ni!
Hemma från skolan nu. Idag hade jag två lektioner plus hål i cirka 4 timmar, skönt. Fick många pussar & kramar i skolan idag, fina kompisar har jag allt. Nu ska jag packa lite saker och därefter hoppa in i duschen. Senare åker jag till Moa där jag, hon & Edvin ska fira denna dag. Ansiktsmask, bubbelbad, tända ljus, The notebook och så två goa vänner på det, perfekt! Och så hoppas jag på lite popcorn också så klart. Hoppas ni alla får en toppendag, och ni som har pojkvän eller flickvän, överraska varandra! Hihi. Puss!! / linnburmn♥

P.S Hur går det med muffinsen som jag bad er baka åt mig? xD



Idag bjuder jag på ett hjärta också, snäll som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu