När allt påminner om dig

Hej och välkommen till Sveriges sämst uppdaterade blogg! Hoppas ni mår fint? Det gör jag. Vet inte rikitgt vad jag ska skriva, kan ju ta och berätta om dagarna som gått? I torsdags var jag först i skolan, när jag kom hem så pluggade jag SO, det var tråkigt. Igår fredag hade vi SO prov som inte gick nå vidare alls, men som tur var blev jag godkänd. Efter skolan åkte jag och kollade upp min astma sen lunchade jag med farmor. Därefter hem och packa och sedan vidare till Alexandra för att hämta upp henne och Isabelle för att sedan fara vidare till Hede. Där bjöds det på god mat med mycket trevligt sällskap. Sedan gick vi vidare till bystugan och hade en hyffsat trevlig kväll. Sov sedan kvar hos Nathalie och vid 1 tiden följde jag och Moa med henne och Lotta till Valbo. Det var roligt, skrattade en hel del på hemvägen, goa tjejer♥ Vid 6 kom Jocke och Linus och gjorde oss sällskap, åt sedan middag och efter det kom Moas mamma och hämtade oss. Nu är jag hemma och har precis duschat, underbart. Ensam hemma, eller bror min är hemma, men han märks dock inte. Så jag får helt enkelt ha lördagsmys med mig själv, tråkigt men sant. Ha en trevlig kväll! / linnburmn♥

Har inga bilder från igår, tyvärr. Lägger upp så fort jag får tag i några.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu