The reason is you

Hej!
Idag var jag i skolan till klockan halv tre, sen kom farmor och hämtade mig och så åkte vi till sjukhuset. Gjorde det gamla vanliga, och fy satan vad jag hatar detta. Lika jobbigt varje gång, plus att det var fel på maskinen denna gång så fick göra om ett antal gånger osv, usch! Och som det ser ut så verkar det inte bli någon förbättring, får se vad dom säger senare i veckan då dom skulle ringa. Får i alla fall inte vara med och spela i Tyskland och det känns helt värdelöst, men jag hoppas att det blir kul ändå. Nu måste jag gå och vila upp mig lite, helt darrig efter alla mediciner..Sen måste jag börja packa lite smått för hinner varken göra det på torsdag eller fredag. Hoppas ni mår bra, puss! / linnburmn♥


Finaste tavlan, och rosa dessutom♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu