Never give up

Hej blogishen!
Kom hem från skolan för cirka 40 min sen. Skulle egentligen slutat vid 3 men blev kvar på läxläsningen då jag och Hanna behövde jobba med Engelskan. Annars då? Skolan var fettjobbig. Klarar inte av människor som älskar att retas, bara elakt ju. Idag dissade jag även mina converse och gav mina höga skor en chans, resultatet blev ett par trasiga fötter. Nu har jag i alla fall ätit och det var ganska gott. Snart måste jag be pappa läsa igenom en engelskatext eftersom jag kanske skrivit fel, han kan det där mycket bättre. Sen borde jag skriva en lista på det jag måste ha med till Tyskland. Vet dock inte vart jag ska börja för det är så mycket som ska med, blir svårt att få med sig allt då vi bara får ha med oss en vanlig väska, resväska är inte okej. Hallå?? Vad har dom tänkt sig? :( Detta blir tufft kan jag lova er! Ha det bra! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu