Ai se eu te pego

Tjenare mannen!
Tänkte berätta lite om min dag här, för visst vill ni väl höra? BRA! Vaknade upp halv åtta imorse och kände mig jättesjuk, heltäppt i näsan och en hals som inte riktigt var vid funktion. Lite feber ingick nog också tror jag. Men jag kämpade mig upp ur världens bästa säng och tog mig till skolan. Fick skjuts, tack & lov. Slapp gå, så det var skönt. Efter lunchen hade vi teknik-prov vilket var rena helvetet. Kunde cirka 1/20 frågor. What? Inte var det mitt fel i alla fall, hade inte en aning om vad jag skulle kunna till provet. Okej, det kanske var mitt fel också då jag kollade igenom det där häftet endast en gång. Men jag skrev lite saker som jag själv tyckte lät bra och lyckades få ihop ett G så det känns bra i alla fall. Är dock besviken på mig själv. Har varit riktigt slarvig med skolan på sistonde. Ska bli ändring på det! Jag tyckte att jag klarade skoldagen rätt bra även fast jag mådde så dåligt imorse, men en av anledningarna till att jag gick till skolan var för idrotten då jag och Hanna verkligen behövde träna på vår dans. Är dock inte klara, men lyckades komma på ett antal steg idag så det var tur det. Efter skolan åkte hon & jag upp på stan och kikade lite då hon skulle köpa alla ♥ dag present till Victor som faktiskt blev rätt lyckat enligt mig. Jag själv har ju tyvärr ingen att köpa till, så fick belöna mig själv med en bikini, en ögonskugga och en ansiktsmask. Nöjd! Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag och ska alldeles strax ner och ta en efterlängtad och varm dusch. Ikväll hade jag tänkt att stanna hemma och umgås med min familj. Minns inte senast jag var hemma en fredag så det ska faktiskt bli skönt, plus att jag är sjuk så lika bra att stanna hemma. Även morgondagen ska spenderas hemma, det är ett måste. Måste vila ut om jag ska lyckas bli frisk någon gång. Tror jag varit sjuk i cirka en månad nu, inte bra! Nu blev det rätt mycket att läsa men det är nog ganska trevligt. Ha en trevlig kväll mina kära läsare, puss! / linnburmn♥


Denna bild har visats på min blogg cirka 54 gånger som är likamed 9 gånger 6,
men det gör absolut ingenting för bilden är bra. Bruden till höger är bättre, och
dagen då kortet togs är bäst. Ni anar inte hur mycket jag vill göra om denna dag,
kan någon vara vänlig och skänka mig en tidsmaskin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu