Lika jobbigt varje gång

Hemma efter en riktigt jobbig dag. Började dagen med nationellt prov i svenska. Skrivkramp? Litegrann..3 timmar lät ju rätt mycket, men attans vad jag fick stressa på slutet. Tog det för lugnt i början, satt och käkade godis och tittade runt, kom igång på slutet. Burman var namnet... Efter det åt vi lunch och sen vidare mot Domarhagen, ångrar att jag åkte dit. Sen tillbaka till skolan för en timmes svenska som gjorde mig väldigt glad konstigt nog. Goaste klassen♥ Nu ska jag gå och...kan ni gissa vad? Det börjar på Ä..just det ---> ÄTA. Ovanligt :)
Puss! / linnburmn♥


Dagens svenska lektion - Svenskans vackraste & fulaste ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu