All I need is you

Godmorgon mina hjärtan!
Ligger i sängen med datorn i knät och har precis vaknat. Hedvig ligger bredvid mig och sover, sötast. Igår blev planerna inte alls som vi tänkt oss. Dagen började med att jag åkte upp på stan och lunchade med min mor & far, det var faktiskt trevligt med tanke på att det inte ofta händer. Sedan åkte vi och hämtade Hedvig som hade vart och fixat lite saker inför kvällen. När vi kom hem låg vi i min säng och bara lyssnade på låten som alltid får oss att gråta eftersom den påminner så satans mycket om Malmjärn, i väntan på ett svar av en viss person som skulle höra av sig om hur det blev på kvällen. Det hela slutade med att vi alla åkte hem till farmor, dvs hela min familj där vi åt världens godaste mat som farbror min hade lagat, kikade på melodifestivalen och bara umgicks. Hur kul som helst hade vi, och är trotts allt väldigt glad över att det blev så här för det är inte ofta vi alla är tillsammans längre. Skrattade riktigt mycket på slutet, världens goaste familj kan jag lova er. Dock kommer jag och bror min som vanligt aldrig överäns så det slutade med att mitt finger gick av, eller nästan i alla fall. Idag åker min fina hem, alltid lika tråkigt.. Men dom åker inte så tidigt denna gång så vi hinner vara med varandra även idag. Nu hoppas jag bara på att godingen ska vakna snart så att jag kan få skratta lite. Ha en toppendag alla, puss! / linnburmn♥

Och som vanligt är vi riktigt dåliga på att knäppa kort med varandra...

Bjuder istället på denna som alltid dyker upp här för varje gång hon ska
åka hem, minen säger allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slutat på handboll? :(

2012-02-19 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu