Vilsen utan dig

Hellu! Sämsta vädret någonsin, men det är jättemysigt tycker jag. Så länge man är inomhus alltså. Idag hade jag endast två lektioner, skönt. Åkte hem och hämtade pengar och sen tillbaka till stan där jag åt kina med några godingar. Nu sitter jag här och är lite smått irriterad på mig själv eftersom jag hade planerat att göra tyskaläxorna vi fått idag så att jag slipper det sen, men självklart glömde jag boken i skolan. Typiskt. Ikväll är det i alla fall möte i kopparhallen, sen kanske, bara kanske tränar jag handboll efter den också. vet att jag kommer bli jättesjuk efter den men jag vill så gärna, vi får se. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu