Vart jag än går

I lördags kom jag hem senare än väntat = fick stressa ihjäl mig. Duschade och fixade mig, sedan kom Moa och Hanna och så gick vi över till Nathalie. Kvällen var enligt mig inte den bästa, men det var skönt att träffa mina hjärtan igen. Redan vid tolv tiden gick jag, Moa, Hanna, Emma och Putte hem till mig. Så sov alla här. I söndags vaknade vi och hade frukostmys i köket. Några timmar senare åkte jag och Moa till Skogsbo och tog en springtur på 4 km. På kvällen åkte jag, Moa och Edvin hem hit och hade bästismys, sen sov båda här. Igår åkte Moa hem ganska tidigt och på eftermiddagen tog jag och Edvin bussen hem till honom. Sov kvar och nu är jag hemma, i min säng med en rejäl träningsvärk sen springturen i söndags. OTRÄNAD...Ska invänta ett samtal och sen får vi se vad jag hittar på. Ska städa mitt rum i alla fall. Vill du som läser detta komma och hjälpa mig? Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu