Snart har jag glömt vem jag är


Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla fina julklapparna jag fick
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kissade
Det sista du sa högt? Nej!
Det senaste någon sa till dig: Vill du ha tårta?
Vad har du druckit idag? Oboy & Julmust
Vad var det senaste du åt? Julbord
Vad var det senaste du köpte? Julklapp till pappi
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kallt & trist, och ingen snö
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, eller jo kanske. Eller nej inte kärlek, men kemi!
Sover du tungt? Nej, eller jag vet inte
Drömmer du mardrömmar? Ja, väldigt ofta
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte, hiho. Eller jo i skolan, och nej det är ju inte så roligt.
Vad ser du om du tittar till höger? En jättefin lampa
Vad gör dig glad just nu? Min älskade farmor
Vad ska du göra härnäst? Funderar på att gå ut och springa
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Helt okej
Favoritgodis? Smultronmattor
Kläder just nu? Svarta jeans från Gina, vit blus från Zara och svart sjal från H&M
Sommarplaner? Spanien
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? Bra fråga, både och, typ
Vad är viktigast för dig? Min familj & mina vänner
Är du kittlig? Du anar inte
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Spindel helt klart, men alla
Stökigt el välstädat? Klart jag vill ha välstädat, men det är ju inte så lätt att hålla rent tyvärr. Mitt rum är lite mittemellan i alla fall
Vad längtar du mest efter just nu? Onsdag & nyår

/ linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu