So tell me your name

Nu är jag lite arg, eller väldigt arg faktiskt. Imorse så ringde min väckarklocka runt halv 8 ungefär. Fick verkligen kämpa upp, va helt slut. Kunde inte somna igår, som alla andra dagar, typ. Sen så gjorde jag mig i ordning och åt frukost och så, sen precis när jag är klar och ska ta på mig skorna får jag ett sms där det står att våran SO är inställd. Jag började gråta på rikitgt. Det betydde att vi inte började förns två timmar. La mig i sängen och försökte somna om men det gick ju självklart inte. Skulle åkt ner till Kopparhallen då och kikat då det var nån handbollsmatch men hade ingen skjuts tyvärr. Men okej, nu är jag hemma som ni kanske förstår. Har fått mina betyg också. Nöjd är jag men ändå lite besviken på vissa lärare som säger att man ska få högre betyg sen får man inte det. Kom hem med tre MVGn i alla fall så det känns bra. Synd att det inte var matte eller något sådant ämne, men skitsamma, dom räknas ju ändå. Idag ska jag stå vid coop och packa kassar, lika så imorgon. Vil inte. Så himla pinsamt.

Måste även meddela att jag blir kallad för trosbruden nu i skolan, känns bra. Tack grabbar♥♥
Ha en bra dag! / linnburmn♥



sexigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu