Har inte glömt vad du gjort

Då var julkabaren över för i år. Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Dog ett antal gånger. Vi sög. Men det var kul att göra i alla fall. Och vi var ändå helt okej duktiga med tanke på att vi faktiskt satt ihop hela showen imorse eftersom vi inte haft tid att göra det. Fast det var tiktigt pinsamt. Känns bra att ha skämt ut sig inför hela skolan. Ja. Och sången ska vi ju inte ens prata om, men gjort är gjort. Moa var sjuk också, hon skulle ju också sjungit. Stackarn, hon får krya på sig!
Stort tack till alla som var med, massa beröm till er för ni var riktigt duktiga tycker jag. Inte bara ni som var med och spelade utan ni som skötte allt annat. Inte lätt! Bra jobbat :) Har dock inga bilder från dagen, tyvärr.
Idag var det meningen att jag skulle upp på stan och handla klart alla dessa julklappar men nej, får åka dit på fredag istället. En dag innan, som vanligt. Känns bra. Nu ska jag få i mig lite mat och sen hoppa in i duschen för det är görvarmt här inne. Ha det bra! / linnburmn♥

5731590820_8997345faf_z_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu