Sexy and I know it

Slänger in en sån här jag också!

OM DIG
1. Namn - Åsa-Linn Angelica Burman
2. Bor - Krylbo
3. Syskon - 1 bror
4. Ålder - 14
5. Född - 1997
6 Ögonfärg - bruna
7. Längd - 171
8. Skostorlek - 41
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - Vattuman
11. Hårfärg - brunt 
12. Födelseort - Malaga

DAGENS..
1. Låt - Free Fallin - John Mayer
2. Saknad - Slutet av sommaren
3. Kläder - stickad tröja & tights
4. Smink - macara & ögonbrynspenna
5. Underkläder - trosor & bh
6. Mat - Spagetti & köttfärsås
7. Köp - festis
8. Göra sen - städa mitt rum, kanske
9. Godis - choklad
10. Pinsammaste - När jag visade trosorna inför hela skolan när jag sjöng.. :'(

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
2. Tycker du om godis - för mycket
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - 6
4. Äter du oftast nyttig mat - om jag äter hemma så ja, men nej tyvärr inte så ofta
6. Är du stark - nej :'(
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - låren tror jag
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej det gör jag inte
10. Du ger mycket komplimanger till andra - försöker
11. Är du nöjd med ditt förnamn - alltså, nej...
12. Du tycker att du själv är smart - självklart!
13. Vad är det sämsta hos dig - mitt självförtroende skulle jag tro
14. Vad är det bästa hos dig - det vet jag inte
15. Har du bra självförtroende - nej det var ju inte så
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? rätt många
17. Du tycker om att vara med killar - absolut, ibland är jag hellre med dom än med tjejerna
18. Känner du dina grannar - ja, söta tanter som bjuder på bullar♥
19. Vad har du för färg på dina underkläder - vita spetstrosor och svart BH
20. Använder du BH varje dag - ja
21. Svär du ofta - ja, jag får höra ofta att jag gör det i alla fall
22. Gillar du skolan - nej
23. Har du någon gång skolkat - inte riktigt
24. Spelar du något instrument - ja alla, men är inte så bra
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - handboll, fotboll, friidrott, dans, gymnastik
27. Har du några tatueringar - nej
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - jag tappar tyvärr alltid räkningen, så jag vet inte :(
BRUKAR DU...
1. Sova -
ja!
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Snusa - blä
4. Dricka - ja
5. Skada dig -  utan mening ja
6. Klä dig i svart - yes
7. Hata folk - inte hata
8. Lita på folk - oftast
9. Skada dig med flit - nej
10. Drömma mardrömmar - ja :(
11. Gå i skolan- ja
12. Gå i kyrkan - nej
13. Vilja dö - ja , fast inte på riktigt
NÄR...
1. Åt du senast - 2 timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - 7:an tror jag
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - idag
5. Sjöng du senast - idag på kabaren
6. Klagade du senast - för 1 minut sen
7. Klantade du dig senast - idag

HAR DU...

1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - vet inte vad det betyder
3. Någon annan psykisk sjukdom - klaustrofobi, om det räknas som en psykisk sjukdom
4. Skadat någon - ja
5. Färgat håret - nej
6. Några piercnings - bara 3 i öronen
7. Några tatueringar - nej
8. Egen dator - ja fast den är sönder :(
9. Gjort bort dig rejält - du skulle bara veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu