How to save a life

Denna kväll var riktigt tråkig. Enbart mitt fel. Jag kunde ju kanske ha ringt någon och frågat om vi kunde ses, men det hände ju aldrig riktigt. Fan vad tråkigt. Jag har ont i magen, ännu mera tråkigt. Undra hur tråkigt det är att läsa mina inlägg egentligen? Lämna gärna en kommentar! Imorgon, eller rättare sagt senare idag så måste jag ju göra något. Frågan är vad. Tänker då inte sitta hemma i alla fall. Skulle behöva åka upp på stan och kika lite, fortfarande inte klar med alla dessa julklappar. Blir väl som alla andra år, typ 2 dagar innan. Kaos. Nu ska jag kanske se på film, ja. Men vilken? Bra fråga. Jag ställer mycket frågor nu för tiden, ja. Jo jag är trött, det stämmer. Hehe. Godnatt kanske? Kanske. / linnburmn♥



Kommentarer
Postat av: <3

Lek med mig och gylfen :)<3

2011-12-17 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu