Jag saknar dig så det gör ont

God kväll mina damer & herrar! Jag vet att jag har Sveriges sämsta blogg och inte är den bästa på att uppdatera, men jag har fan inte tid. Har så mycket att göra helatiden. Blir nog bättre när vi får lov, fast då kanske det blir sämre i och för sig för då gör man ju saker helatiden. Ja, jag vet inte, det här är ganska komplicerat. Idag var det i alla fall lucia i skolan och det var riktigt kul. Stjärngossarna var grymman. Imorgon är det volleybollturnering i skolan vilket innebär noll lektioner, underbart. Hoppas då inte att 9C kommer sist. Nu ska jag fortsätta med allt jag har att göra och hoppas då att jag blir klar någon gång. Vi hörs! / linnburmn♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu