Popcorn♥

Jag får panik. Verkligen jättemycket panik. Jag vill ha popcorn nu. Jag måste ha popcorn nu, men problemet är den att vi inte har det hemma. Har kollat igenom exakt varenda skåp i köket men fann inte en enda. Nu gråter jag, på riktigt. Min kärlek till popcorn går inte att beskriva. Ni förstår inte. Bästa som finns en fredagskväll som denna då jag är ensam. Nu ska jag tjata på pappa mer än vad jag redan gjort om att han ska skjutsa mig så jag kan köpa mina popcorn. Och förresten om du som läser detta nu har popcorn hemma, snälla, kom förbi med det. Vore riktigt snällt! / linnburmn♥




Och juste, smörpopcorn ska det vara!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu