Kärlek är bara ett ord, tills någon kommer och ger det en mening.

Godmorgon!
Sov lite halvdåligt inatt, men det kanske är bra för då kan jag förhoppningsvis somna i tid i kväll som det aldrig går på söndagar. Idag har jag en hel del att göra, ska bland annat städa min garderob eller rättare sagt göra lite fint där så jag hittar något att ha på mig på morgnarna när jag ska till skolan. Funderar även på att städa mitt rum också, men det känns rätt onödigt för det blir ju stökigt på en gång. Att plugga är verkligen något jag skulle behöva men det lär ju inte bli av, som vanligt.. Nu är jag hungrig och ska därför ta och äta frukost och som vanligt kolla på julkalendern. Om jag räknat rätt så är det endast 14 dagar kvar till julafton, underbart. / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu