Kan du förstå hur jag känner

Vem av mina kära bloggläsare är emot Justin? Säg gärna, kan vara kul att veta! :)
Nu ska jag leta efter en rolig film att se på, men jag vet redan att jag inte kommer hitta någon. Sen finns det inte en enda godis hemma, och då är det tråkigt att se på film. Ska nog fortsätta med min och Samuels trevliga konversation på facebook ett tag till och sedan kolla på Råggywood som jag förmodligen aldrig kommer tröttna på. Tror inte det blir så mycket mer uppdatering för idag. Ni får ha en trevlig kväll mina vänner! / linnburmn♥


Gustav Karlsson var namnet. Skön kompis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skippa Samuel och satsa på mig<3

2011-12-23 @ 15:18:51
Postat av: Anonym

Skippa Samuel och satsa på mig<3

2011-12-23 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu