Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv"

Hej och ursäkta för att jag inte bloggat så jättebra, försökte faktiskt göra det när jag kom hem från skolan men då funkade inte blogg.se. Alldeles strax så ska jag i alla fall äta och sen duscha. Måste även leta fram nå kläder jag kan ha imorgon då det är lucia. Klockan 8 blir det pengarna på bordet. Efter det lär jag öppna fysikboken och sätta igång med mitt pluggande, jag som skulle plugga gärnet idag..Nu ska jag se klart på Sverige-Frankrike, sen lär jag sätta fart. Hörs när jag har tid, puss! / linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu