I can be your hero

Gick helt okej att träna, förutom att min älskade hals gjorde lite ont i början men sen gick det, va bara 4 st på träningen så vi fick träna med damerna men det gick ju bra det också. Förresten så fick jag idag reda på att dom tydligen tror att jag har astma så måste åka till Falun och kolla upp det..Astma? Nej, tack!
Nog om det, har precis duschat och pratat med Moa har jag också hunnit med att göra. Nu ska jag strax som vanligt mysa ner mig alldeles ensam till någon film, ha det bra! / linnburmn♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu