Fjärde advent♥

Min söndag blev okej ändå, den är ju i och för sig inte är slut än men hittils har den varit helt okej. Farmor kom till oss vid halv 2 och då åt vi god mat och hade det allmänt trevligt. Skön familj har jag allt. Idag är det fjärde advent för er som missat det, känns riktigt bra. Har precis proppat i mig en hel del pepparkakor och lussebullar, mindre bra. På lördag är det julafton som ni redan vet, underbart. Dock är jag inte klar med mina julklappar, får panik. Som vanligt. Nu ska jag komma på något att göra, kanske städa mitt rum. Ja..det vore ju bra! Hörs, puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu