Du ser mig inte

Hemma nu. Helt död. Åkte först taxi till skogsbo eftersom alla vägrade skjutsa oss och vi tänkte inte på att vi kunde åka buss. Där mötte vi upp Gustav och Patrik, så får jag ett sms direkt när vi kommer dit att vi ska komma till stan. Så vi gick till stan från skogsbo, förstår ni? :( Aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Känns som om jag har feber nu och min hals är död, smart tjej. Nu ska vi i alla fall tröstkäka framför en bra film så ska Heddis få blogga lite också. Bloggar imorgon, puss. / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu