Det var något fel på mig

Godmorgon!
Vaknade för ett litet tag sen, har hunnit med att äta frukost och kika på julkalendern. Är riktigt trött just nu, kunde inte somna igår då jag hade världens ont i magen. Hade mer än gärna sovit längre, men mor min lyckades väcka mig då hon skulle in på mitt rum och låna en laddare av mig? tack♥ Finns inget värre än att bli väckt...
Förresten så måste jag även meddela er att det snöar, äntligen. Hoppas det håller sig nu då. Idag har jag inget speciellt planerat förutom att jag måste göra klart mitt pannband som jag virkar på slöjden eftersom den ska vara klar innan jul. Som tur är behöver jag inte göra allt idag då jag ska gå på läxläsningen imorgon. Orkar verkligen inte, men tyvärr så har jag inget val. Idag är en sådan tråkig dag känner jag redan nu, söndagar är verkligen inget jag gillar. Vi hörs lite senare, puss!
/ linnburmn♥

Tumblr_lvucjuv7kf1qa29c9o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu