But I can’t stop staring at your face

Tja, tänkte bara meddela er att jag är spyfärdig! Nej, men satan vad mycket jag ätit idag, förrätt, varmrätt, efterätt, ännu mera varmrätt och gud vet vad. Fikat ungefär fem gånger också. Jag är en riktig köttbulle nu kan jag säga. Känns bra. Dags att röra på dig? Ja. Har haft en riktigt trevlig kväll i alla fall. Världens goaste familj. Har fått jättefina julklappar. Tack för allt. Berättar senare eller imorgon vad jag fått. Nu ska jag snacka skype med min fina släkt i Spanien. Sen blir det filmmys eller något. Blir bra det! Ha en fortsatt trevlig kväll, puss! / linnburmn♥


Lite suddig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu