Smile for no reason

Fick en lite konstig kommentar, en sådan som bara kommer ibland utan anledning...tror jag? Någon undrade om jag aldrig var ledsen, om jag istället alltid var glad och "positiv"? Inget av det stämmer... Jag är visst ledsen, rätt ofta faktiskt. Jag är en väldigt känslig person, jag tar väldigt lätt åt mig av det andra säger och reagerar på småsaker hela tiden. Det är jättejobbigt, men jag jobbar på att få det att bli bättre. Jag gråter väldigt lätt, inte bara när jag är ledsen, utan ofta när jag är glad också, när jag t ex får ett fint sms. Dock vill jag aldrig visa att jag är ledsen för någon, jag tycker bara inte om det, så jag håller mig alltid. Allt kommer istället när jag är själv. Men ibland orkar man helt enkelt inte, då bryter man ihop inför folk även fast man absolut inte vill det. Händer dock väldigt sällan när det gäller mig, då är jag ledsen på riktigt. Jag har alltid försökt leva med "det kunde varit värre", och det gör jag än. För så är det oftast, förutom om någon dör kanske... Men ibland vill man bara strunta i den meningen. Jag är inte alls glad jämt, men jag försöker ALLTID att vara det när jag har folk runt omkring mig. Speciellt här på bloggen, jag försöker vara glad när jag skriver så att det inte blir några negativa inlägg, ibland går det, ibland inte. Hur som helst, jag är en glad person, det är jag. Men inte alltid. Jag försöker och gör bara allt för att inte visa att jag är ledsen när jag är det. Hoppas det räckte som "svar". Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu