Never let you go

Hej! Igår vid 6 tiden åkte jag hem till min efterlängtade pojkvän. Kul att få träffa honom igen. Sov kvar där också och kl 05.30 ringde alarmet imorse då han skulle iväg på golftävling, så fick skjuts hit någon timme senare. La mig direkt i sängen och försökte uppdatera dom nya inställningarna på min iPhone vilket gick så där...men efter ett bra tag så gick det. Jättesöta nya gubbar, det är det bästa. Och att man kan ha på "stör ej", mycket bra. Lyckades somna om vid 8 och vaknade strax innan 11. Gick upp och åt godaste frukosten framför en massa William Spetzvideos. Längtar så till ikväll♥ bästa!!! Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu