Jag & min säng

Idag var det tänkt att jag skulle gå till skolan, men min kära mor hindrade mig. Och det gjorde hon faktiskt rätt i insåg jag nu efter att ha upplevt årets värsta hostattack. Känns jobbigt att missa lektioner, men jag kan ju inte göra så mycket åt saken. Får jobba extra hemma sen helt enkelt. Känns nästan lite som att jag saknar skolan faktiskt. Haha, lär ångra det där när jag är tillbaka men är så trött på att vara hemma. Nu ska jag gå och äta frukost (♥♥) nr 2 eftersom frukost nr 1 inte gjorde mig tillräckligt mätt. Vi hörs sen fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu