Got me good

Hemkommen från en helt okej skoldag. Tog bussen vid 11, åt lunch med tjejerna och därefter blev det Sannas goda cupcakes eftersom Julia fyller år idag. Stort grattis till dig!! Efter det hade jag engelska och företagsekonomi som idag gick ovanligt fort. Till sist matte där jag var jätteduktig, gick också väldigt fort. Nu sitter jag i soffan och äter kalaspuffar vilket är jättegott. Lär plugga en hel del idag så jag hoppas att jag kommer igång snart. Idag plattade jag håret också, hela håret alltså, längesen. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu