Catching feelings

Godmorgon. Min säng har aldrig varit så skön. Regnet öser utanför (jättemysigt) och jag vill aldrig gå upp idag. Träningsvärk i hela kroppen, till och med foten. Wow, visste inte att man kunde ha det. Idag MÅSTE jag plugga, plugga, pluggaaaa!!! Okej glöm det, jag skrev aldrig så för det är så att varje gång jag gör det så blir det inte av. Jag vill ha frukost på sängen, så gosigt. Sist jag fick det var 22a januari. När får jag det nästa gång? 22a Januari 2013. Haha. Är så trött, men inte kan jag sova för det. Tänkte ladda med frukost och en bra film för att sedan kunna plugga. Önskar mig själv ett stort lycka till och hoppas att allt går som det ska denna dag. Ha en bra dag fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu