Believe

Hej bloggen! Idag har jag klarat en dag utan iPhone. Det var väldigt jobbigt, men ändå lite skönt. Annars då? Skoldagen var ganska okej. Vi åt tårta på FE lektionen eftersom Jambo fyller år (GRATTIS!!) och det var gott.
Kör lite - och +
- Två prov nästa vecka = måste plugga hur mycket som helst
- Idag åt jag godis fast jag har godisförbjud
- Har noll koll på vilka lektioner jag har imorgon eftersom mitt schema finns i min telefon som ligger i ris.
- Har idag för femtionde gången tappat bort mina hörlurar.
 
+ Jag kanske, bara kanske slutar tidigt imorgon pga inställd svenska. Standard.
+ Edvin kommer hem imorgon!!
+ Hittade min turpenna för några timmar sedan som varit borta x antal månader. Som jag har saknat dig.
+ Imorgon kan jag äntligen säga "YES, DET ÄR FREDAG IMORGON!!"
 
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: MOa

- saknar moa????????? tack.... :(((((

2012-09-20 @ 15:15:11
URL: http://moaforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu