Bag of bricks

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat. Under tiden jag inte har bloggat (2 dagar) har jag bl.a haft skolfoto. Och herregud. Ville gråta efteråt. Fick se och det var nog det fulaste skolfotot jag någonsin sett. Tror att jag måste byta skola för att slippa skämmas, så illa var det. Fick dessutom för första gången i hela mitt liv sitta på ett skolfoto. Betyder det att jag har blivit kort? Eller har de andra blivit långa? Aaaah. Vet inte riktigt. Jag har även varit ute på långpromenader och rensat tankarna. Jag har också lagat mat, mycket duktig. Tittat på X factor och ätit en del. Varför ska mamma alltid köpa så goda saker? Går liksom inte att sluta äta.
Idag - varit i skolan och umgåtts med min underbara klass, haha... Har även ätit en så kallad namnsdagsfika med några godingar eftersom jag har namnsdag idag. Supergos! Nu ska jag gå och äta, puss och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu