Right here

Hello! Hemkommen från match, duschat och ätit god mat med familjen. Spelade alltså mot Tyskland och det blev oavgjort. Tråkigt då vi ledde hela matchen, men måste säga att vårt försvar var riktigt kasst idag. Är även två stora skrapsår rikare på knäna samt ett trasigt ben. Vet dock inte vad som hände med mitt ben då det kom efter matchen, riktigt ont gör det i alla fall. Nu ska jag mysa till something borrowed (grym film) med godis och glass. Saknar redan min Edvin, så jobbigt :(
Imorgon väntas skridskoåkning med tyskarna kl 10. När ska jag få sova? Herregud. Men det blir nog kul! Efter det ska jag hem och försöka plugga lite matte. Vi hörs imorgon, puss ♥

P.S andra gången jag skriver detta inlägg nu. Allt bara försvann, typiskt när jag hade skrivit så långt och bra. Dumma blogg.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu