Young dad

Hej på er! Hade planerat att sova ut riktigt ordentligt idag men redan vid 10 var jag klarvaken. Gick upp och gjorde mig en god frukost och satt mig sedan och myste framför en film. För inte så länge sen var jag och Emelie ut och sprang några km, hur skönt som helst, första gången jag är ute och springer i åt utan att frysa röven av mig. Snart kommer farmor hit och äter med oss, vi hade tänkt att grilla men vädret gick inte riktigt med på det så nu måste jag därför stå ut med en sur mamma :( ha det fint!

Glad igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu