You found me

Sitter på min säng med halsont, inte bra då jag tänkt träna imorgon. Tycker inte om mitt liv för tillfället. Stressad osv. Imorgon efter skolan ska vi jobba med biologin igen om jag förstått det hela rätt. Vid 7 tiden har jag tänkt gymma så jag hoppas jag mår lite bättre imorgon. Och på fredag är det orientering (</3) på idrotten. Hoppas jag går vilse igen så Conny får komma och hämta mig med bilen, det var ju roligt och inte så pinsamt, (jag tycker inte att jag gick vilse, va bara lite sen med att hitta kontrollen). Ska kika på film nu tänkte jag, vi hörs en annan gång!

Gosig bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu