One thing

Hej fina ni! Just nu är jag i tjärnsjön fast jag egentligen borde plugga som vanligt. Idag var jag i skolan och det var väldigt varmt, dog ca femtio gånger. Gjorde mitt sista nationella idag vilket känns helt underbart. Fick reda på engelska nationella idag som jag klarade. Sedan gjorde jag mitt sista SO-prov på högstadiet. Så skönt. Bara ett prov kvar nu sen är det över. Jag sa även hejdå till Edvin som är borta och spelar golf hela helgen. Hoppas det går bra, hiho. Nu ska jag njuta av det fina vädret. Imorgon ska jag plugga och mysa med klassen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu