Never say never

Hel bloggen! Idag är jag sjuk, kan inte svälja för då gör det jätteont. Men duktig som jag är så var jag i skolan ändå, och har faktisk vart väldigt hyper i stort sätt hela dagen och orkat en hel del. Imorgon är en jobbig dag, biologi redovisning som inte ens är färdig plus orientering på idrotten som jag förmodligen inte kan vara med på, men det måste jag ju, behöver öva då vi har "prov" i det på onsdag. Nog om det. Såg att det var let's dance på tv nu, what? Det är ju torsdag? Hiho. Ska kika lite på biologin nu tänkte jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu