Moments ago

Hellu! Har suttit ute i solen i några timmar och försökt sola men det gick inte riktigt så bra, det blåser alldeles för mycket. Idag har jag pratat med mamma om Spanien och hur det blir i år osv, och jag funderar faktiskt på att inte åka hela lovet. Vill vara hemma och umgås med mina nära och kära också. Vi får se hur det blir... Idag hade vi nationellt prov i tyska, as svårt.. Hatar när folk börjar gå för att de är klara och då har man själv inte ens kommit till hälften :( mina inlägg handlar bara om nationella prov nu för tiden, lite tråkigt kanske men det är så det är. Nu ska jag gå och hämta glass. Orienteringsdag i skolan imorgon och eftersom jag är sjuk så ska jag GÅ runt banan. Kommer aldrig komma i mål, inte bara för att det kommer gå sakta att gå utan för att jag tråkigt nog inte kan läsa en karta.. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu