For the first time

Okej, det lät nästan som om jag var döende.. Men det kanske jag var också. I alla fall så var dagen sisådär, kallt & blött som ni säkert förstår. Lyckades tillsammans med Julia ta mig igenom hela MVG banan. Väldigt stolt över oss båda! Slår vad om att 80 procent av alla 9or kommer vara hemma från skolan imorgon med tanke på hur mycket alla frös idag. Säkert sjuka hela bunten... Frågan är den om jag blir en av dom? Måste till skolan imorgon då vi har slöjd och jag måste hinna bli klar med min klänning innan vi går ut 9an vilket är ganska så snart. Hoppas ni mår fint, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu