California king bed

Denna dag har gått väldigt fort, den är dock inte slut än. Blev hemma från skolan idag i alla fall. Sen kom Edvin med glass till mig och då blev jag superfrisk. Sötis! Imorgon har vi kabaré och jag mår as dåligt över det. Vill inte... Nu känner jag att det börjar bli dags att plugga till SO-provet vi har på fredag, borde börjat för 3 veckor sedan med tanke på hur mycket man ska kunna...
Såg att jag hade fått en fråga också, hiho, men nej vi är inte tillsammans. Ha det bra! ❤


Kommentarer
Postat av: Hanna

Awww vadgulligt!:')

2012-05-23 @ 18:38:13
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu